• Home
  • Sklep
    • Książki
    • Czasopisma
    • Grafika
    • Komiksy
    • Mapy i widoki
    • Aukcje
  • O nas
  • Kontakt
  • Ekskluzywne Biblioteki
Twój koszyk jest pusty
    Zaloguj
    Nie masz jeszcze konta?
    Załóż konto
    Polska
    • Polska
    • Angielska
    PLN
    • PLN
    • USD
    • EUR
  • Polska
    • Polska
    • Angielska
  • PLN
    • PLN
    • USD
    • EUR
  1. Start
  2. Kategorie
  3. Sklep
  4. Książki
  5. Książki przed 1945r.
  6. Reprinty
  7. ZUBRZYCKI- CIEŚLA POLSKI, MURARZ POLSKI
  • ZUBRZYCKI- CIEŚLA POLSKI, MURARZ POLSKI
  • zobacz wszystkie

ZUBRZYCKI- CIEŚLA POLSKI, MURARZ POLSKI

ZUBRZYCKI- CIEŚLA POLSKI, MURARZ POLSKI

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 7711
  • Dostępność: Jest Jest
     (1 szt.)

  • Historia ceny
  • 89,00 zł
  • szt.
  • Zapłać w systemie PayPal

ZUBRZYCKI Jan Sas

CIEŚLA POLSKI, MURARZ POLSKI

 zbiór 10 zeszytów autorstwa Jana Sasa Zubrzyckiego wydanych w latach: Cieśla 1915-1916; Murarz 1917-1919.

Zeszyty te stanowią doskonałe uzupełnienie „Cieślictwa polskiego” oraz „Polskiego budownictwa drewnianego”. Wzory sztuki ciesielskiej wywodzące się ze sztuki ludowej, tradycyjne polskie wykończenia i zabudowy. Plany, rzuty, zdjęcia, przykłady mieczowań, odrzwia i drzwi staropolskie, wiązania, bramy, stropy drewniane, słupy z mieczowaniem, zdjęcia domów wiejskich i dworów, dachów, szczytnic, okien i okienek. Obiekty przedstawione na zdjęciach w większości już nie istnieją.

Zawartość:
Cieśla polski: Zeszyty I-V - 40 tablic i 20 stron objaśnień
Murarz polski: Zeszyty I-V - 40 tablic i 20 stron objaśnień

Jan Sas Zubrzycki (1860-1935), architekt, konserwator sztuki, profesor Politechniki Lwowskiej. Opublikował liczne prace zawierające m.in. rozważania na temat polskiego stylu narodowego. Wskazywał na oryginalne, rodzime cechy polskiej architektury. Jako architekt tworzył głównie w duchu neogotyku. Wybudował ponad 40 kościołów i przebudował około 20. Opracowywał też projekty przebudowy kamienic i budowy świeckich budowli publicznych m.in. ratusze w Jordanowie i Niepołomicach. 

Opis pozycji:
Wydawca: Graf_ika
Data wydania: 2010
Oprawa: twarda, szyta, okładka drukowana w kolorze, pokryta matową folią; ozdobna, zadrukowana wyklejka.
Format: 32 x 22 cm
Liczba stron: 158
ISBN: 978-83-61889-02-1

Stan NOWA

  • Akcesoria
  • Polecamy produkty
Dołącz do naszego klubu.

Dołącz do naszego klubu i otrzymuj ciekawe informacje, promocje i rabaty.

O firmie
O nas Kontakt Członkostwo w Stowarzyszeniu Antykwariuszy i Marszandów Polskich Konto bankowe
Strony informacyjne
Regulamin Polityka prywatności Dostawa i koszty wysyłki Członkostwo w Stowarzyszeniu Antykwariuszy i Marszandów Polskich Obowiązki prawne kupującego
Usługi
www.artbookbinding.eu Ekskluzywne Biblioteki
Skup starodruków i książek
Szczególnie poszukiwane
Książka na prezent
Książka na prezent
Aukcje bibliofilskie książek i starodruków
Aukcje bibliofilskie książek i starodruków Antykwariatu Sobieski
Nasz Blog
Nasz blog
Social media
  Facebook   Instagram   Newsletter
Sklep internetowy SOTE

Ustawienia cookies

Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.

Reklamowe pliki cookie

Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.